Оформляємо вітрину квіткового магазину

Не проходьте повз! Тут все, що потрібно знати про створення вітрини квіткового салону, що бездоганно продає. Як презентувати магазин так, щоб чіпляв погляд, а перехожі зупинялися у захопленому подиві? Оригінальна викладка рослинного товару - запорука збільшення виручки та залучення нових клієнтів. Команда Флориди розбиралася в деталях.

Дизайн квіткової вітрини

Перше, що кидається в очі, - чистота і порядок. Це головна умова не тільки роботи з квітами, а й у будь-якій сфері послуг.

Наступне, що відзначаємо - єдиний стиль і тематика магазину. Ще більш помітно - відсутність єдності та певний хаос. Плутанина нам ні до чого, тому заздалегідь продумуємо концепцію бутика та колірну гамму оформлення. Тут важливий колір стін, обладнання, меблі та інші деталі, включаючи уніформу продавця.

Подбайте про те, щоб у квітковій крамниці було багато світла. Краще, коли переважає природне освітлення. Додайте точкову підсвітку, під якою навіть найпохмуріші бутони розквітають.

Передбачте простір під стелажі й полиці та обов'язково комфортне робоче місце флориста.

Не менш важливий момент - ємності для зберігання. Переважно скляні вази або ж пластикова тара світлих відтінків. Повинні гармонійно вписатися у цілісність загальної картини.

Забезпечте різноманітність асортименту. У флористичному салоні продають не тільки зріз і готові букети. Вітається також упаковка для квітів і подарунків, супутні товари, такі як добрива для зрізаних квітів, кашпо, листівки, іграшки тощо. Серед квіткового розмаїття рекомендуємо розставити декор і відповідні аксесуари. Так вітрина буде виглядати багатшою та багатограннішою.

Спробуйте в оформленні застосувати "ефект дзеркала". Додайте до інтер'єру дзеркал, надають обсяг і навіть невелика кількість рослин візуально збільшується. Створюється враження квітучої оази.

Маркетингові дослідження довели, що клієнти полюбляють розслаблену атмосферу в магазині. Підберіть відповідний музичний фон, якщо дозволяє площа, поставте зручні крісла, пригостіть відвідувача ароматною кавою. Покупцеві має бути просторо та затишно у вашій студії, тоді точно повернеться до вас повторно.

Як зробити привабливою вітрину-холодильник

Найчастіше флористи об'єднують функціональність і красу. Ідеальний варіант - професійна холодильна вітрина. Florida розповість, як поліпшити і без того безпрограшний варіант.

1. Ховаємо холодильне обладнання. Повітреохолоджувач краще замаскувати під навісною стелею, все решту охолоджуючої техніки виводимо на вулицю.

2. Освітлення міняємо на світлодіодне. Краще розташувати багато точкових світильників, аніж одну розкішну люстру.

3. Запасіться резервним холодильником. Він може бути закритого типу і зовсім не презентабельним. Надсилайте туди «напиватися» квіти, які в основній вітрині сумним виглядом  налякають покупців.

4. Гарантуємо відкритість. В основній масі магазинів доступ всередину вітрини закритий для клієнта. Проявіть лояльність та підіть на поступки - дайте можливість самостійно вибрати потрібну квітку. Якщо згодні на такий крок, ставте автоматику на двері.

Кращі варіанти розстановки квітів

Обираємо багатошаровість  - стелажі повинні бути різні за висотою, щоб виставити квіти рівнями. Такий спосіб дає практично 100% -ву видимість  товару. Оптимальне розміщення - на сходинках.

Скористаємося прийомом шахового порядку. Не варто розташовувати поруч два однакових за розміром або оформленням букети. Чергуйте композиції за величиною та відтінковою гамою, пишні та скромні, високі та плоскі, круглі й асиметричні.

А ось зі зрізаними рослинами краще уникати контрастів. Флорида рекомендує робити викладку, яка дає враження омбре. Тобто квіти виставляють, плавно переходячи від одного відтінку до іншого.

Також краще виглядає вітрина, де окремо розташований зріз і готові композиції в упаковці для квітів. Найгарніший і найдорожчий букет ставлять на чільне місце, щоб точно не залишився без уваги.

Частину вітрини іноді переносять на вулицю, перетворюючи фасад магазину на квітучий сад.

Правило "великої купи"

Чим більше товару, тим швидше продаєш. Помітили, як викладають продукти в супермаркеті? Фрукти та овочі навалюють великою гіркою, консерви - пірамідкою. Перенесемо той же принцип у флористику. Не варто продавати квітку, якщо в залишку пару штук. Зачекайте нової поставки і запропонуйте розкішний оберемок на вибір покупця. Якщо продукт штучний, наприклад, іграшка ручної роботи, згадайте про дзеркальне відображення, про яке розповідали вище.

Правило "місця на полиці"

Найкраще продається те, що бачимо на рівні очей або по центру полиці. Floridа пропонує таке розміщення: зверху квіти з найбільшою націнкою, рівень обличчя - ті, які привертають увагу максимальної кількості покупців, а значить приносять найбільший прибуток, нижче - ходові товари, які й так помітять і куплять.

Правило "гарячої точки"

Якщо поставити товар у прикасовій зоні, попит на нього збільшиться в рази. У квітковому бізнесі йдеться про перехресні продажі супутніх товарів (листівки, шоколад, статуетки, упаковка подарунків і пакети). Цю продукцію виставляють біля робочого столу флориста і поки він збирає композицію, клієнт переконується, що все, що він бачить, йому точно потрібно і робить імпульсивну покупку.

Правило "комплексної викладки"

Товари розподіляють на стелажах виходячи із загальної ідеї, а не по типу. Наприклад, квіти виставляють за відтінком, а не за групами: окремо троянди, хризантеми і ромашки. Важлива тематика: новий рік, весілля, інтер'єрні композиції тощо. Окремо розміщуємо акційні рослини та букети.

"Правило цінника"

Якщо ціна не вказана, ймовірність покупки зменшується. Цінник повинен бути акуратним, чистим, розташовуватися на видноті та добре читатися. Також Florida пропонує активно використовувати ярлики "топ продажів", "новинка", "акція", "знижена ціна", "букет дня" і подібні. У пастку таких цінників клієнт потрапляє швидше.

А які хитрощі використовуєте ви, щоб спокусити відвідувача та збільшити прибуток? Діліться рецептами в коментарях.

Купити матеріали для флористики і декору, упаковку для квітів і подарунків оптом і в роздріб краще в нашому інтернет-магазині Флорида. У нас доставка 6 днів на тиждень і власний склад у м. Київ.

Тэги: квіти магазин букет флорист вітрина упаковка флористика

Про автора

Ирина Квитка

Ирина Квитка

Коментарі

Ваш комментарий:

    Погано           Гарно
Примечение: HTML не поддерживается!
Захисний код
Товару немає в наявності. Введіть Ваш email і ми надішлемо повідомлення, коли товар буде в наявності.